Fredag

Har sovit extremt dåligt inatt tack vare storebror som tjorvade och när han väl somnade fick jag hostanfall som inte ville ge med sig förrens jag gick upp och vandrade en stund. När jag sedan äntligen skulle lägga mig vaknade så klart lillebror och ville äta. That's life.

Att jag sedan har en sambo som är allt annat än trevlig på morgonen gjorde uppvaknadet till denna dag allt annat än trevlig. Tur att jag har två små guldklimpar som förgyller min dag i alla fall. Dessutom ska jag och Loke iväg ikväll till Eva på surströmmingsfest. Det blir inget festande för mig så klart men skönt att komma iväg i alla fall och träffa alla.

Nåja, ska försöka få Jackebanan att vila en stund nu innan vi ska ut och cykla. Visst är det tillåtet att kasta sambons mobil i golvet när han snoozar 7000 gånger varje morgon så att alla i familjen vaknar.
Karldj.v..

Hoppas morgondagen blir bättre.


puss på dig lillebror

Kommentarer
Postat av: Nina

De är klart man får kasta den:) tur hans bror inte snoozar:)

2010-09-03 @ 14:01:38
URL: http://nina88.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oh, vad fin han är minstingen. Grattis grattis från Gbg. *Kram

2010-09-04 @ 19:04:03
URL: http://sakuradesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0