golvad

Idag är jag i princip golvad av förkylningen som jag har dragits med i en och en halv vecka. Den var på väg att bli bättre men nu är det sämre igen. Skit i det tråkiga nu...

Fasters lilla älskling Noelle har blivit opererad nu och allting verkar ha gått bra. Skönt att ha det gjort, ibland blir jag tårögd när jag tänker på vilken kämpe vi har fått i henne. Hon är blott 2,5 år och har redan varit med om en hel del, men hon reser sig varje gång den lilla solstrålen. Det är inte bara förkylningen som golvat mig utan även fasters lilla älskling golvar mig varje dag, varje minut, varje sekund.


Noelle med storasyster Stella i bakgrunden

Nu ska jag njuta i sällskapet av mina pojkar.
Kram

Kommentarer
Postat av: caroline

Vad fint du skrivet om henne... men det är som du skriver hon är så stark och tuff och speciell... ni får komma så fort du mår bättre då puss

2010-09-08 @ 21:19:43
URL: http://tankaripite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0