Härliga helg

Nu är det äntligen helg igen. David är på jobbet, men kommer snart hem.
Jag är hemma med prinsarna och vi har tillsammans trotsat vädret och varit ute och lekt i regnet på morgonen. Nu börjar solen titta fram, jag har middagen klar och nu kan jag bara slappa en stund tills lilleman vaknar och vill ha mat.

Ikväll kommer mamma och pappa hit och äter, ibland känns det så skönt att kunna bjuda tillbaka. Det blir inte så ofta, men det känns lite bättre i alla fall med tanke på allt de gör för oss. Någon helg framöver ska vi bjuda Davids föräldrar för det är samma sär, de ställer verkligen alltid upp för oss. Jag har en svärmor som är helt otrolig faktiskt. Hon gör sig aldrig uppställd och ingenting är jobbigt för henne.
Tack för att ni finns mormor/morfar och farmor/farfar.

Igår var vi i Luleå och hälsade på några vänner som bilvit föräldrar till en liten Alvar i början av Augusti. Han var underbart söt och den lilla familjen verkar ha kommit till ro väldigt väl. Det var så roligt att träffa dem och ibland kan jag önska att de bodde närmare så att vi kunde träffas oftare. Egentligen är ju inte Luleå så långt borta...det måste bli en ändring på besöksfrekvensen till de kära vännerna.

Nu ska jag passa på att bygga lite lego med storebror innan lillebror vaknar och vill äta.
Puss på er och ha en fortsatt bra helg.


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Försöker mysa på ikväll trots att det är jobb imorgon.Så lite helg har jag allt!



Vilken fin bild på er!Jag längtar så tills jag får ha 2 raringar att ta hand om!

Kram och trevlig helg!

2010-09-18 @ 21:03:47
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0