härliga höst

Jag erkänner härmed att jag älskar hösten. Härliga färger, härligt hög luft och mysigt mörka kvällar.
Det är så mysigt på kvällarna när man kan tända ljus och mysa lite. Jag blir så sugen på att fara ut och springa när hösten kommer, på onsdag ska jag på efterkontroll. Om jag får ok på besiktningen av snippelisnuppan så blir det löpning efter det.
Som det verkar nu så kommer det att bli en fin höst dessutom och då är det ju ännu bättre så klart.

I helgen har vi haft fullt upp varav den dåliga uppdateringen. I lördags var jag i stan hela dagen och sedan var vi ovh firade svärfar på kvällen. I söndags var jag i Måttsund och jobbade på dagen och sedan åkte vi till Micke och Caroline på kvällen för att överlämna filmen som de fick av bl.a. oss i bröllopspresent. David och Fredde gjorde ett jättejobb under brölloppet och filmade både vigseln och en stor del av festen. Sedan har de redigerat det till en film, jag tror att det var en uppskattad present.

Idag har vi varit på öppen förskola på förmiddagen och nu sover båda pojkarna. Jag har tagit hand om tvätt och disk och slappar nu vid datorn en stund. 
Ha det bra
Kram

 

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jag älskar också hösten,men ser gärna att sommaren får komma tillbaka direkt efteråt och att vi skippar vintern.Jag är ingen vintermänniska alls..

Kram!

2010-09-14 @ 08:43:10
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0