Ledig helg

I helgen är David ledig så därför lyxade jag till det lite för honom och bjöd på trerätters middag.
När han kom hem från jobbet igår kväll hade jag tänt ljus och allting stod färdigt så han bara kunde slå sig ned. Jag tror att det var uppskattat...

Till förrätt blev det en smörstekt skagentoast med kräftstjärtar


Till varmrätt bjöd jag på grekisk pytt i panna (potatisklyftor med marinerad fläskfilé, paprika, tomater och fetaost)


Till efterrätt bjöd på jag mannen på hans favorit, vit chokladpannacotta toppad med hallon.


Efter det kröp vi upp i soffan, såg på idol och hade det mysigt med pojkarna. En perfekt fredagkväll med andra ord.

Hoppas ni också haft en bra helg.
Kram

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Oj vad du är duktig Vickan!

Såg inte dumt ut och jag kan förstå att det var uppskattat.

Hoppas ni har haft en finfin helg!

Kram

2010-09-26 @ 19:59:45
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Therese

Men Vickan, vilken underbar fru du är! =)

Hoppas helgen har varit bra annars!



Kram kram

2010-09-27 @ 06:58:01
URL: http://samuelssontherese.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0