Ny jacka

I fredags gick jag och sambon och pojkarna på stan. Vi var ute efter en vinterjacka till Jack, det är skönt att ha en jacka när man bara ska in i bilen och så. Sen kan det nog vara bra med ett ombyte till overallen.
David hittade en jacka på 50% åt Jack, jag hade dessutom ett tillgodokvitto så vi fick betala 100 kr för en kanonfin jacka. Känns grymt bra.

Idag har vi varit på kyrkan på öppen förskola. Det är himla trevligt faktiskt att träffa en massa mammor och surra lite. Jack har busat som aldrig förr och nu ser jag fram emot en ganska lugn eftermiddag med lite vila. Efter vilan ska vi ut och leka. I kväll när David kommer hem tror jag att jag ska försöka höststäda tvättstugan och toaletten.
Idag har jag plockat och diskat undan i köket så nu har vi så fint igen efter helgen.

Nu får ni en bild på Jacke i sin nya jacka


Kommentarer
Postat av: Nina

Va fin färg på jackan:DSnygg jacke:P

2010-09-20 @ 15:02:20
URL: http://nina88.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jasi,tiden går och vi åldras,mer behöver jag nog inte säga ;)



Vilken snygg jacka!Varm och smidig såg den ut att vara.Täckjacka är det bästa när man bara ska ta bilen någonstans och man slipper att bängla på dem overallen.Kraam!

2010-09-20 @ 21:25:00
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggaste killen i stan........... Och jag menar inte att det är David.

2010-09-21 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0