snart är jag runt...


Den förbaskade armen är ivägen bara...

Tidigare i veckan rullade han från mage till rygg. Han är inte så förtjust våran prins att ligga på mage och när han blev nog arg så rullade han runt. Jag avfärdade det som en "olycka", att han hade råkat rulla runt. Men idag såg jag alltså att han snart rullar från rygg till mage också. Hela underkroppen är runt men så fastnar lilla armen litegrann. I övrigt är han bara så underbart nöjd och glad, "pratar" gör han hur mycket som helst.

Sen en bild på när han tränade nacken i veckan.


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Vilken liten snygging!!



Om jag får "be" om en sak,lägg gärna upp fler bilder från erat hem.Ni ser nämligen ut att ha så himla fint och jag är väldigt nyfiken.

Kram!

2010-09-30 @ 19:34:07
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Anna

Men söt Loke! =)

Det ska bli riktigt kul att göra om lite faktiskt, och bara nya gardiner kan göra så mycket i ett rum. Jag hoppas mina nya kommer imorrn, skulle vara kul att få hänga upp dom när vi fixat till allt annat.

2010-09-30 @ 21:08:11
URL: http://roknasbloggen.blogspot.com/
Postat av: Anna Å

Pappa upp i dagen är lilla loke minsann! Jättefina pojkar ni har, Vickan.

Du får gärna lägga ut receptet på den grekiska pyttipannan, såg och lät jättegod! :)

2010-10-01 @ 00:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0