Stora lillebror

Idag är en skitdag vädermässigt, men i övrigt har vi en bra dag här hemma.
Loke är hur nöjd som helst och Jack verkar allmänt lugn idag. Jag har börjat med städning av vårt sovrum.
Annars har jag varit hos Challan och klippt mig, hon fick fria händer som hon brukar få och som vanligt känner jag mig nöjd. Kort och rött är ledorden i höstens frisyr... bild kanske kommer så småningom.

Just ja, lillebror är inte så liten längre. Vi var på BVC igår och Loke börjar bli stor nu, han är lång när jag jämför med Jack i samma ålder och det är precis den känslan vi har haft när vi klätt honom i Jacks gamla kläder.
Han väger 6200 gram och är 62 cm lång när han nu blivit 2 månader.

Bäst jag fortsätter med städningen medans barnen är nöjda.
Kram




Loke i den fräna overallen från Lindex. En favorit hos mamma och jag funderar på att köpa en likadan i nästa storlek också. Det är så enkelt med heldressar.

Kommentarer
Postat av: Nina

Så sööt:P Vi vill även ha en bild på mamma med håret:)

2010-09-23 @ 17:17:07
URL: http://nina88.blogg.se/
Postat av: gudmor

Mina fingingar! RÖTT?? bild tack!:)

2010-09-23 @ 20:15:26
Postat av: Erika

Så kul att du läser bloggen och att du kommenterat! :D Jag är själv helt värdelös på att skriva nåt i andras bloggar, trots att jag läser dem var och varannan dag. ;) När Tess nämner dig/er så säger jag alltid "visst var det hon som var så himla trevlig på utställningen!" - så visst minns jag dig! :D

Ja, livet känns verkligen super just nu - och som att jag längtar efter lillen i magen! :D



Ha det bra och ta hand om er!

/Erika

2010-09-24 @ 16:25:05
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0