2011

Det första inlägget på 2011 tänkte jag summera 2010 lite snabbt...

2010: s absoluta höjdpunkt var ju så klart när lillebror Loke kom till världen. En alldeles underbar liten grabb som förgyller våra dagar tillsammans med storebror. Loke är en fantastiskt snäll kille som verkar nöjd med livet, nätterna är till för att snuttas och dagarna är han GLAD GLAD GLAD.

En annan höjdpunkt var ju så klart min fina brors och hans underbara Carolines bröllop. Den dagen kommer vi alltid att minnas med tårar i ögonen, ni var så fina så.

Det har ju så klart hänt en massa mer men jag ville bara summera lite snabbt nu.

Nyåret spenderades med goda vänner, god mat och glada barn. Dagen efter var David ledig för första dagen på länge och därför åkte vi till Måttsund för att prova åka slalom med Jack. I fjol var han absolut inte redo, men nu gick det så mycket bättre. Han har ju egentligen inte så stor koll men skillnaden var att han i alla fall tyckte att det var kul denna gång. Det måste vi prova igen!


Nu fick våran fina fina pappa också vara med på bild.

Idag har Loke tränat på att sitta utan stöd (eller med lite stöd). Tidigare har det inte alls gått och idag satt han och höll upp sig väldigt länge. Det går så fort att det är helt otroligt.


När det går bra kan man bli så här glad

Idag har vi också varit på hockeyplan för att inviga skrillorna Jacke fick i julklapp





Det var ganska svårt tyckte Jack, vi ska prova igen när pappa är med och kan assistera.

Det var allt för idag, ett väldigt spretigt inlägg men så är det när man vill få in mycket ...

Kram


Kommentarer
Postat av: gudmor

Saknar er! Vad tuff lillen ser ut på grillerna:) Nu sitter jag själv och pysslar på hemma, är otroligt glad att jag jobbar en vecka till innan jag ska föda...uttråkad!! Var beredd på telefonjour när jag har tråkigt:) puss

2011-01-04 @ 15:13:27
Postat av: Nina

Gud så fina bilder!:)

2011-01-04 @ 20:25:40
URL: http://nina88.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

God fortsättning till er med!

Ni verkar ha haft en bra jul-och nyårshelg.

Och vad stor "lilla" Loke har blivit.Söt som socker!



Ja det är så kul att planera renovering/utbyggnad.Synd att man inte är gjord av pengar,men vi får låna upp på huset för efter att ha bott in sig så är det lite litet.Vi vet dock på ett ungefär hur vi vill att det ska se ut.



Har ni renoverat mycket i erat hus?

Jag vill såklart se ännu fler bilder då ni verkar ha det så himla fint!



Kram

2011-01-04 @ 23:55:32
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0