kärlek

Förutom kärleken till min underbara familj har jag i helgen fått en ny kärlek, min nya iphone 4.
Vilken telefon, jag är grymt nöjd. Jacke är också toknöjd eftersom jag tagit hem några roliga appar åt honom.

Jobbet går mycket bra, jag har verkligen världens roligaste jobb tror jag.
Att sedan komma hem till mina underbaringar efter arbetsdagens slut gör inte saken sämre, win-win så att säga.


Vi minns tillbaka, älskade älskade Loke vad tiden går fort.


Loke blir 6 månader idag.

Nu ska jag sova så jag är pigg imorgon.


Kommentarer
Postat av: gudmor/moster

älskade lilla vän... tänk att tiden går så fort! gudmor ska pussa på dig på onsdag!!!!

2011-01-17 @ 23:22:04
URL: http://tankaripite.blogg.se/
Postat av: gudmor

Finingar, jag hade faktiskt tänkt att skriva sms och gnälla på dålig uppdatering:) Vi vill ha mycket mer bilder, på jackisen också! Själv väntar jag på, går rätt bra än en vecka kvar imorn till den beräknade dagen D - sen får man väl se hur länge man går över! Vi saknar hela familjen. puss

2011-01-18 @ 15:50:03
Postat av: Marran

Skönt att du också trivs på jobbet. Då går det ju lite lättare att lämna de små liven på morgonen. Ha det bra. Trevlig helg höll jag på att skriva, men det är ju bara tisdag =)

2011-01-18 @ 19:59:36
URL: http://www.marranmittilivet.blogspot.com
Postat av: Blogg i Norr

Hej!



Jag vill tipsa dig om att vi precis har startat en portal över bloggar i Norrbotten på Facebook.com. Sidan heter Blogg i Norr och är till för alla som gillar bloggar från Norrbotten. Där kan du som bloggar bli upptäckt av nya läsare eller du som läser bloggar, hitta en ny favorit runt om i Norrbotten.



Så Gilla sidan, registrera din blogg och tipsa dina läsare och vänner.



Välkommen till Blogg i Norr: http://www.facebook.com/pages/Blogg-i-Norr/162067467161821?v=app_2344061033#!/pages/Blogg-i-Norr/162067467161821



Med vänlig hälsning

Sara Stenberg

Blogg i Norr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0