Mys med grabbarna grus

Idag har jag och pojkarna varit inne och myst hela dagen. Jag har sett på längdskidor (som vanligt...), Loke har sovit i vagnen en lång stund och jag och Jack har lekt med dinosaurierna, spelat memory och fixat i akvariet.

Jag har dessutom gjort lite mat åt Loke som vi kan ta fram när man inte har så gott om tid. Det är faktiskt väldigt skönt att han äter vanlig mat nu, det blir liksom bättre ordning på tider och så. Han somnar tidigare på kvällarna och sover också bättre på dagarna mellan måltiderna. Skönt för pappan i huset med bättre ordning på tiderna när han är hemma med pojkarna. Jag ammar fortfarande på nätterna vilket leder till ganska trasiga nätter för mig, men jag är för lat att gå upp och fixa välling känner jag.

Jag trivs fortfarande lika bra på jobbet, eller det känns egentligen bara bättre ju varmare jag blir i kläderna.
Nu ska vi ut i kylan för lite lek och promenad med Charlie.


sötaste storebror.


Grabbarna grus myser framför bolibompa


Nu utgår jag!

Kommentarer
Postat av: gudmor

Gullrumpor!:) Vi saknar er! Nu pågår nedräkning här hemma, 3 dagar kvar...men jag tror att lilla bäbis trivs väldigt bra i magen och inte alls har någon brådska att titta ut:) Puss

2011-01-23 @ 19:05:31
Postat av: Jennie och Norah

Men här har vi också något sockersött!

Så vackra pojkar ni har,Vickan!



Hoppas ni också har en fortsatt trevlig helg och en fin kommande vecka.Kram

2011-01-23 @ 19:46:43
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Nina

Söt pojkarna!;) Ja de går då framåt iaf:) hehe

Hoppas ni har de bra!:)

kram

2011-01-25 @ 11:22:36
URL: http://nina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0