Nu börjar allvaret

Imorgon börjar jag jobba, det känns kul och spännande. Jag längtar faktiskt lite till att komma igång med eleverna.

Helgen har spenderats framför datorn i mångt och mycket då jag planerat upp ett moment i SO:n. Känns skönt att ha gjort ganska mycket i helgen så kanske det inte blir så mycket jobb på kvällarna i veckan. Jag har hunnit med att mysa med pojkarna en hel del också.

Idag ska vi och fira Eva som fyller år, det blir trevligt att träffa alla. Och roligt för barnen att röja tillsammans.

Loke har provat hoppgungan för första gången idag, det var en riktig höjdare. Till slut somnade han i den för att det gungade så skönt.

Nu är det tv:n som gäller. Vinterstudion regerar...

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Hoppas det har gått kanon på jobbet idag!

Har du hel eller halvtid?

Puss o kram!

2011-01-10 @ 20:34:33
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: gudmor

Vi tycker att du är väldigt duktig här i ume! Saknar hela familjen. puss

2011-01-13 @ 07:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0