jag förstår inte varför det blir så här

Kan bara inte fatta varför jag låter det gå så länge mellan uppdateringarna ibland.
Jag har en liiten ursäkt denna gång faktiskt eftersom vi som sagt har varit i Thailand och efter den resan så gick min dator sönder. Den har varit tillbaka i mina händer i snart en vecka så hela sanningen är det inte, men liiite.

Nåväl, resan till Thailand avlöpte väl trots regn och lunginflammation på lillebror ;)
Vi hade en fantastisk resa och njöt av att vara lediga tillsammans hela familjen. Jag lovar att uppdatera med bilder så småningom.

Just nu är jag mitt uppe i att sätta betyg, skriva omdömen och ett och annat utvecklinssamtal, det är lite mycket nu helt enkelt. Men snart är det sommarlov och då ska jag njuta av grabbarna.

Puss på er som orkade läsa ett tråkinlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0