Dagis

Nu är Loke inskolad på dagis sedan några veckor och jag har börjat vikariera, det är så roligt både för mig och Loke.
Han trivs som fisken i vattnet på dagis (jo, jag säger fortfarande dagis, fy på mig!).

Jack är överlycklig att jag har börjat jobba igen så att han får vara lite längre på dagis. Det är så mysigt att äta mellis med kompisarna. Trots att vi båda jobbar och att jag pluggar så är de väldigt lite på dagis tack vare att David går skiftgång.

I helgen ska jag och sambon till Umeå för lite vuxentid, barnen ska vara hemma. Det ska bli så mysigt att träffa Elin, Adde och Max.

Annars har vi börjat renovera lite smått, vi ska göra en ny ingång för familjen i groventrén. Vi svämmar nämligen över i jackor och skor i den vanliga hallen så nu måste vi göra nåt. Bilder kommer eftersom.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0